بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی:استقلال مهاجم نمیخواهد,تا نیم فصل با همین بازیکنان ادامه می‌دهیم!

سرمربی استقلال در خصوص آخرین وضعیت آمادگی جانواریو گفت: جانواریو آن بازیکنی که مثل سال‌های گذشته می‌درخشید برای ما نیست اما هنوز هم یکی از بهترین بازیکنانمان در این فصل بوده است.

خبرنگاری پرسید ظاهرا در جلسه با فتح الله زاده اعلام کرده‌اید که نیاز به مهاجم دارید که قلعه نویی گفت: چنین مسئله ای نیست و ما جلسه با فتح الله زاده زیاد برگزار می‌کنیم. اما این جلسه مورد نظر در خصوص مسائل مالی و دیگر مسائل بوده است. ما تا نیم فصل با همین بازیکنان ادامه می‌دهیم.

یکی دیگر از خبرنگاران در این باره گفت که سایت باشگاه استقلال چنین مطلبی را منتشر کرده بود که سرمربی آبی پوشان تصریح کرد: فتح الله زاده مدیر فنی است و آینده نگری می‌کند. حتما او نقاط ضعف تیم را دیده و به این نتیجه رسیده که باید در نیم فصل یک مهاجم بگیریم البته صحبت‌هایی شده است ولی تمرکز ما روی همین سه مهاجم است چون میداودی به شرایط آرمانی رسیده بود اما متاسفانه مصدوم شد.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه ظاهرا قرار بود بازیکنان روز گذشته از باشگاه پول دریافت کنند، گفت: آنها به باشگاه رفتند تا چک‌های خود را دریافت کنند. فتح الله زاده واقعا تلاش می‌کند اما نمی‌دانم چرا شانس من این گونه است به هر جا می‌رویم به مشکل می‌خوریم. در تیم ملی هم همین طور بود و در تراکتورسازی هم در عرض 5 ماه یک ریال هم پول نیامد. امیدوارم مشکلات حل شود و دوستان هم در تلاش‌اند.

قلعه نویی اختلاف بین خود و فتح الله زاده را در خصوص فروش جواد نکونام تکذیب کرد و گفت: آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند که من چه در گرفتن بازیکن و چه در انتقال آن مشورت می‌کنم. وقتی در مورد نکونام به من پیشنهاد شد جلسه درون تیمی گذاشتیم و نظراتمان را منتقل کردیم و به این نتیجه رسیدیم تا نیم فصل هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نشود.

سرمربی استقلال با اشاره به اتفاقاتی که در آذربایجان رخ داده تصریح کرد: متاسفانه این حادثه بسیار دردناک بود ولی در این چند روزه ثابت شد معرفت ایرانی هنوز زنده است و امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد. درست است که کمک‌ها ارسال شده اما سامان دهی آنها مهمتر است. متاسفانه در حادثه‌های قبل ساماندهی خوبی نبود. یک سال در تبریز بودم و می‌دانم از یکماه دیگر شرایط آب و هوایی در آنجا متغیر می‌شود.

وی افزود: صبح امروز اخبار زیر نویس شبکه خبر را دنبال می‌کردم که دیدم نوشته است از امروز کلنگ خانه‌ها زده شده است. امیدوارم این اتفاق فقط زیرنویس نباشد و واقعا کلنگ ها زده شده باشد اما خبری شنیده‌ام که امیدوارم دروغ باشد. شنیده ام بیمارستانی که تازه تاسیس کرده بودند با زلزله‌ای که آمده تخریب شده است. مشکلات آنها با دادن چادر حل نمی‌شود و باید برای اسکان آنها کانکس‌هایی که به شکل سوئیت است در نظر گرفته شود. در پایان امیدوارم در هیچ جای ایران شاهد چنین حادثه ای نباشیم.

 


نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت5:55---29 مرداد 1391
سلام

وبلاگ خیلیییییییی خوبی داری من همه جاشو برسی کردم.

خیلی خوبه، اگه یه کم به زیبایش بیشتر توجه کنید عالی میشه.

به وب منم سر بزنید.

موضوع وب من ترجمه آهنگ خارجی هستش.

خوشحال میشم نظرتونو بدونم.

منو لینک کنید بعدش خبرم کنید تا منم شما رو لینک کنم.
پاسخ: زيبايي در چشم بيننده است سلام ؛ضمن تبریک عید سعید فطر بر شما و کاربران وبلاگتان باید عرض کنم که؛خدا وکیلی فکر می کنید وبلاگ شما از زیبایی ظاهری مطلوبی برخوردارمی باشد!؟ یا اینکه پیامهایتان را با نرم افزار ارسال می کنید و برای هر وبلاگی همچین نظری می دهید خانم خانم ها:این وبلاگ بنده یک وب ورزشیه و زیبایی در آن به نظر بنده معنایی پیدا نمی کنه!بنده دست نوشته هایم را در این وبلاگ قرار می دهم،اما در وبلاگ شما با توجه به متنوع بودن مطالب و خاص بودن آن و همچنین استفاده ار هنریا علمی که برای ترجمه آهنگ ها و موزیکهای خوانندگان مورد علاقه خود و کاربرانتان استفاده می شود،با رویکرد کلی وبلاگ حقیر متفاوت و بسیار برعکس می باشد.شما حداقل بیش از نیمی از موضوعات وبلاگنان را کپی کرده و سپس ترجمه و یا هر کار دیگری روی آن انجام می دهید،منتهی بنده اکثر قریب به اتفاق تمامی نوشته های وبلاگم را خودم می نویسم و یا بر روی خبرها و حواشی ورزشی تحلیل و تجریه ای می کنم.با این اوصاف باز فکر میکنم وبلاگ من از نظر زیبایی حداقل از وب شما هیچ چیز کمتر نداره!شاید مدیرش که بنده باشم از مدیر وبلاگ شما در ظاهر خیلی متفاوت باشیم و شما از زیبائی ذاتی خداوندی برخوردار باشید و برعکس بنده دارای چهره کریه و زشتی داشته باشم!اما وبلاگم را با همین سلیقه ای که در حال گرداندنش هستم بسیار خشنود و خرسند و راضی هستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,نشست خبری,استقلال,امیر قلعه نویی,کانون هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com